donderdag 23 oktober 2014

11 oktober 2014, drukte in het hotel en mamma jarig!

Vanmorgen even geskypt met mijn moeder, GEFELICITEERD! Wel lastig dat ik niet even langs kan gaan, maar ja, dat is wat het is. 

In het hotel heb ik mijn eerste klus als restaurantmanager. Een groep van 150 man heeft een buffet. De hele week is er al voorbereid. Het zijn gasten van het Noors kampioenschap schapenhonden.

De avond verloopt prima, ik was best zenuwachtig, maar voor de eerste keer ging het best goed!
Aangezien het feessie rond 3 uur eindigde ben ik in het hotel blijven slapen. 

Op zondag ben ik maar eens gaan kijken waar het nu over gaat met die honden. Zo'n hond moet dus een groep schapen ophalen en door een parcours leiden. Op het eind moet hij ook met z'n begeleider 5 roodgemerkte schapen selecteren, die apart in een hok moeten. Best lastig met een kuddedier!

Ondertussen is het genieten van de herfstpracht. Mooie bergen vol kleuren, om stil van te worden.
Helaas lag mijn camera thuis!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten