dinsdag 23 april 2013

23 april werkritme

Het werkritme begint te komen. Hoewel, Femke ligt nu te slapen omdat ze vannacht haar eerste nacht gaat meelopen als nachtwacht. Spannend.
Femke is totaal ingewerkt als "stuepike", kamers schoonmaken, maar ze mag vannacht allerlei andere zaken schoonhouden en zorgen voor het ontbijt van de Wideroe bemanning die om 6 uur in de ochtend aanschuiven. Dus lekker met de benen omhoog is er niet bij, ze moet hard aan de bak. Al geloof ik dat het vannacht wel meevalt, het was een rustige dag.
Ondertussen ben ik, naast servitør, ook als stuepike aan de slag. Ik heb nog nooit zoveel bedden achter elkaar verschoond! Ik geloof dat wij er een andere standaard op na houden dan de rest van het schoonmakend personeel. Dus het hotel gaat erop vooruit. Femke liep vorige week de boel al lekker aan te sturen.... En dat kan geen kwaad, het was er best een rommeltje. Ik geloof dat het effect heeft want ook op andere afdelingen is de voorjaarsschoonmaak doorgedrongen.

Fysiek went het ook wat meer, al moeten de knieen wel op gang komen in de ochtend. Ik ben in ieder geval blij dat we lekker bezig zijn, leuk om contact te hebben met collega's, we horen er nu toch een beetje meer bij!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten