dinsdag 2 april 2013

25 maart 2013 Het gesprek in het hotel

Even voor elven arriveerde we in het hotel, Venise ging nog even snel naar het toilet. Er kwam een man op me af en die stelde zich voor en begon in het noors of ik alleen was, ik zei in mijn beste noors dat ik niet alleen was, maar dat Venise eraan kwam. Na een tijdje kwam ook de hoteleigenaar erbij en hij begon over onze brief en cv's dat die zo goed noors waren, we hebben natuurlijk wel aangegeven dat we hulp gehad hadden, afijn het hele sollicitatiegesprek verliep in het noors. Ze hadden 2 functies vrij, we kregen de inhoud van de functies mee om ze door te lezen om vervolgens te laten weten of we de banen wilde ja of nee. We kregen een rondleiding door het hele hotel, plus alle plannen die ze hebben voor de komende tijd. Redelijk opgelucht en trots dat we het in het noors gedaan hadden stonden we na een uur weer buiten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten