maandag 9 september 2013

6 september, vissen met Christian

Eindelijk gaan we een keer vissen met Christian en Yanira. De kids worden gedropt bij Femke en mijn moeder en mijn vader en ik gaan op pad. 


Yanira en Christian hebben al veel vis binnengehengeld en ik ben reuze benieuwd naar hun techniek. 
Wat mij opvalt is dat ze veel bewegen in de boot. Staan, zitten, wiebelen, inhalen....
Spaans temperament, hmmm ik geloof dat wij toch iets meer van de rust zijn. Zij vangen in ieder geval wel drie vissen en wij niets! 
Het was wel grappig, want Christian heeft een makreel aan de haak en voor dat hij hem binnen kan halen valt hij van de haak. Hij staat nog een beetje bij te komen met zijn lege haakje in het water en voor hij het weet, bijt dezelfde makreel weer, hebben dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten