zondag 19 mei 2013

Super mooi weer!

Het is echt heerlijk weer, het lijkt wel zomer. Gisteren hadden we een prachtige zonsondergang en ben ik voor het eerst weer gaan peddelen.

Vandaag moest ik werken en hadden we 5 confirmaties in het hotel. Veel mensen dragen dan traditionele kleding. Mooi om te zien, wel wat warm met dit weer! Iedereen was tevreden en we hebben het weer gered met het hele team.

Eenmaal thuis was het genieten aan de waterkant. Jong en oud hadden plezier.
We hebben samen met buurman buiten gegeten, een soort van BBQ, waarbij buurman ons uitnodigt en Femke de leiding neemt, want anders wordt het niets. Maar toch aardig van hem.
In de avond zijn we nog gaan vissen. Ik heb wel een klein visje gevangen, maar het mag geen naam hebben. Toch fijn zo even genietend van de zonsondergang. Het wordt hier pas rond 23.30 donker, terwijl we op de achtergrond nog een rode gloed over de fjord zien.











1 opmerking:

  1. Dames...het mag duidelijk zijn.....jullie zitten op t mooiste plekje op aarde. Hier is t de koudste/natste meimaand sinds weet- ik- veel en snotteren wij ons het voorjaar door. Ik blijf julie foto' s maar bekijken tot we zelf, half juni, naar Normandie gaan.

    BeantwoordenVerwijderen