dinsdag 11 februari 2014

11 februari 2014, yes brons voor Margot de Boer en wij kunnen aan de bak!

Goed gedaan Margot, eindelijk een mooie derde plaats, mooie bronzen plak, we zijn trots op je.

Venise is vandaag begonnen met de keuken in het nieuwe huis, lekker tegeltjes afbikken, sommige zitten zo vast dat er een deel van de muur meekomt, maar ja dat fixen we ook wel weer.

Ik heb me vandaag bezig gehouden met een beetje hulp in de keuken, maar ook hebben we gisteren out of the blue een sollicitatiegesprek gehad bij een hotel in Ørsta, waar we in principe beide aan de slag zouden kunnen, we zijn alleen nog aan het onderhandelen over de salarissen, dus daar ben ik o.a.druk mee geweest, ik heb er een leuke mail heen gestuurd. En nu maar zien wat ze gaan doen.

Venise kan daar als extra hulp aan de slag zowel in de schoonmaak als in de bediening en voor mij hebben ze een 40 % job als nachtwacht in de aanbieding. 

Verder nog weer achter het verhuurbedrijf aangezeten, want daar horen we ook maar niets meer van.

Het goede nieuws is dat onze hottubs als alles goed gaat a.s. vrijdag of zaterdag arriveren. Eindelijk na de bestelling in oktober. 

Gisteren hebben onze mannen weer 3 medailles behaald, daar hebben we net natuurlijk de huldiging van gezien. Super gaaf.



Lekker tegeltjes slopen in de keuken, en de vieze oude afzuigkap eraf, alleen dat knapt al op.
Morgen gaan we aan de vloer en de wanden verder.


Snoes moet ook ff bijkomen van al die interne verhuizingen en klussen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten