maandag 21 april 2014

21 april 2014, wat een heerlijk weer!

Het is wel een beetje sneu voor mijn ouders, maar we hebben nu al twee prachtige dagen qua weer.
De zon schijnt volop, gisteren zelfs een short aangehad!


Het was even tijd om te relaxen, want ik heb een koudje onder de leden...


Het dak bloeit ook en de narcissen in de tuin zijn eindelijk open. Heerlijk!

Aangezien we over een week het chalet verhuurd hebben aan vriendinnen gaan we vandaag weer aan de slag. Het resultaat is o.a. een caravanplaats. Want we hebben best veel ruimte maar een deel van het oude huis is nog lang niet klaar en mijn zus komt ook in dezelfde tijd met de kids. Dus verhuizen wij volgende week naar de caravan. Flexibiliteit is het sleutelwoord!


Vanmiddag loopt de temperatuur zelfs op tot 38 graden, uit de wind!


Femke is ondertussen aan het grasmaaien geslagen en ik leef mij uit op het schilderwerk binnen.
Keep on going!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten