woensdag 3 december 2014

26 november, focus

 Ik heb besloten om met mijn baan in het hotel te stoppen en vandaag heb ik daar een gesprek over gehad. Pfff, blij dat ik de boodschap gemeld heb. Op zich kwam het niet uit de lucht vallen want ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik het doe tot in het nieuwe jaar, maar helemaal stoppen was geloof ik niet helemaal het plan van het hotel...


Het werk vindt ik op zich erg leuk, maar het kost te veel tijd om elke keer naar de overkant te gaan voor een paar uur. Ook is de ferry in de avond een probleem. Ben ik lekker aan het werk dan moet ik om 11 uur als een speer er vandoor om de laatste ferry te halen... Kortom te veel gedoe en ik kan zowiezo blijven melken bij Per Magne. Zo kan ik mij weer focussen op ons plan!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten