dinsdag 3 juni 2014

2 juni 2014, tractor testen, schaapjes in bloemenzee

Nadat we de gebruiksaanwijzing weer boven water hebben kan ik de tractor testen. De vorige keer had ik geen idee hoe ik op kon schakelen. Nu heb ik de versnellingen gevonden, dus tijd voor een testritje in het bloemenveld. Het blijft nog even wennen en hij gaat iets harder!
Femke heeft niet zoveel met deze rare tractor. 
In ieder geval kunnen we hem nu gebruiken om spullen van de fjord naar boven te rijden.





Het is weer een prachtige dag en voor we weer aan de slag gaan in de stabbur, gaan we vissen.
We vangen diverse kleine koolvissen, die we teruggooien. Net voor de haven vang ik een gul, jawel dat wordt fish & chips vanavond!


André komt in de avond zijn schaapjes verplaatsen van het stuk aan de fjord naar het stuk naast ons huis en schuur. De moeders zijn ondertussen geschoren en ze gaan helemaal los in de bloemenzee!




Als het gras twee kontjes hoog is...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten