maandag 21 juli 2014

21 juli 2014. Afwachten

Het gaat nog niet goed met de knie van Femke, dus gaan we toch naar het ziekenhuis. Op foto's is niets te zien, maar het is nog erg pijnlijk. Ze moet het even aankijken en anders een afspraak maken voor een MRI. We nemen in ieder geval krukken mee zodat lopen iets makkelijker gaat. Rustig aan en afwachten dus. Ze moest eigenlijk werken vanavond, maar dat wordt 'm niet.

Ik wordt steeds beter in de keuken en dat is leuk en lekker. Van de graten en de visresten van gisteren heb ik een vissoep gemaakt. Superlekker. En we eten ook rode poon. Dankzij de tip van Els, heb ik hem op de juiste wijze gefileerd. Dan de pan in met sardientjes, peterselie en knoflook, heerlijk.


In de avond ruim ik nog een beetje op bij de fjord en kan het hout naar boven. Dus moest ik de tractor weer even aanslingeren...
Dan kan Femke mooi zagen en kloven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten